lørdag 17. april 2010

Kaos & co

Lørdag som fredag er vel rydde- og vaskedag i mange hjem. Sånn har det brukt å være her også, men i dag er jeg fullstendig demotivert mtp rydding og vasking.
Har visst fått en slags allergisk reaksjon, hihi.
Kan vel komme av at jeg rydder jevnt og trutt ellers i uka. Men, når helga kommer og hele familien er hjemme, blir det rot, og atter rot....

Bildet er hentet fra New York Times
I dag lukker jeg øynene for de søte små hybelkaniner og leker som ligger slengt hist og pist. Så får jeg se om motivasjonen kommer tilbake ved en annen anledning (forhåpentligvis...)
Nå setter vi oss ned og spiller Cluedo - store og små. Så får rotet seile sin egen sjø.
Ha en flott lørdag!

2 kommentarer:

No.15 sa...

Rotet stikker ikke av, så bare slapp av. hehe
Her ble det en kjapp ryddings og støvsuging før jeg freste over gulvene med Jif våtmopp ;)

Har noe til deg i bloggen min.

KLEM

Lise

EllenSand sa...

Jeg fant endelig motivasjonen i dag. Pju! Det var egentlig veldig nødvendig. Tror det var et helt brød til sammen fordelt som smuler overalt i første etasje :)
Tusen takk for den fine kommenatren i bloggen min. Det betyr mye:) Sitatet fra facebook var bare så bra! Kommer til å bruke det :)