lørdag 10. april 2010

Det skjer så mye...

... i livet mitt akkurat nå, både på godt og vondt...
Bloggingen har vært fullstendig nedprioritert, selv om jeg har surfet innom andres blogger. Jeg har rett og slett ikke hatt ork til å skrive på min egen blogg.

Silver Sparkles av Lenas Design (WordArt av Bethany)
"Livet e itj for amatøra" synger en kar. Sannelig, han har så rett så rett.
Men, "Livet e hardt, men vi må låvvå det læll!" Går for den, jeg.
Opp med haka - rak i ryggen - svelg en kamel eller ti....om ikke lykken står meg bi, så føles det ihvertfall at jeg er a'jour med hverdagen igjen.

3 kommentarer:

Camilla sa...

Hei vennen.

Håper det ikke er noe alvorlig. Sender masse varme tanker din vei, håper alt ordner seg.
Vi er her når du kommer sterkere tilbake.

Stor klem C.

No.15 sa...

Mange gode tanker og varme klemmer til deg.
Koselig med det innlegg fra deg igjen. :)

Klem, Lise

Frk. Fosli sa...

Hei!
Ja noen ganger eksploderer det liksom, og det skjer så mye at man føler man kan miste oversikten! Jeg håper at det vonde du opplever ikke er helt uoverkommelig, og at du har det fint, tross alt :-)
Jeg er glad for at Isak og hans støvsugetrang fikk deg til å le, i allefall! Man KAN IKKE være sur/trist/lei så veldig lenge av gangen med slike små i hus - Isak lyser opp selv de gråeste dager!
I dag er det en slik dag her i Oslo, det SNØR faktisk ute. Da skal jeg heller kose meg inne med varm drikke og nyyyyte de siste dagene før jeg kastes ut i det hektiske arbeidslivet!

Ha en fin dag:)

Og følg med på bloggen min, for nå har jeg bestilt lerret. Bestilte fra print123.no, de hadde veldig lave priser - jeg satser på at kvaliteten er høyere :)