mandag 12. april 2010

Bordpynt i en fei!

...man tager hva man haver... heter det seg :)
Og nå har jo hestehoven meldt sin ankomst. Ikke den vakreste blomsten jeg vet om, men et sikkert tegn på at sommeren nå er innen rekkevidde.

I dag skal Vivild-tuppa ha siste bursdagsfeiring i denne omgang.
Ikke bare-bare å ha bursdag i påska - for da kommer jo ikke alle gjestene. Siste innspurt i dag - 20 stk med smått og stort.
3 kaker er bakt og nå tror jeg jammen at jeg har bordpynten klar også.
Et fat fra Ikea er fylt med litt vann, glassteiner og hestehov. Oppi står det jammen meg to lysglass fra......Ikea.
Noen ganger er virkelig det enkleste det beste :)
Ha en fin dag!

2 kommentarer:

Camilla sa...

Kjempe koselig! Passer bra til et småpikebord =)

Lykke til idag!
Klem C.

Løvetann sa...

Veldig fint! Min favoritt er jo selvfølgelig løvetannen...

Smil fra L