mandag 9. november 2009

United Kingdom

... er et kit Honey Designs har kommet med (du finner det på digiscrapbooking.ch)
Det gikk en liten stund før jeg fikk scrappet mine 2 LO'er (innimellom rydding og julemodus), men her er de.
I dag har jeg fått kjøpt et par julegaver igjen og nå tror jeg at kalenderen til Sigrid er komplett. Det gjenstår bare å pakke inn overraskelsene. Vivild gjorde det enkelt i år; et veldig sterkt ønske om Pet Shop-kalender.
Fikk også handlet bursdags- og julegave til bestemor. Vi drar utover neste helg i bursdag og da er det så kjekt å være i rute med alle gaver :)
Til helga drar vi på hjortejakt - og det blir også koselig sosialt samvær. Ser fram til det ;) Ha en fin mandag!

3 kommentarer:

Ninas Drops sa...

ååå har du begynt å handle pakker du...ååå nå kjente jeg at jeg fikk litt dårlig tid...ups!
Så flotte kort du lager..kjempefine.
Drops, som håper kornlageret er oppe å går att..hihi.

Hulda sa...

Så flotte, og smakfulle scrapper du lager. Kjempefine!

Min stil sa...

Hei. Så flink du er. Kjempeflott!
Klæm Susanne