mandag 16. november 2009

....en tidlig start på dagen.....

Ja, i morges sto jeg opp kl 6.30 som vanlig. Hoppet i dusjen og etterpå gikk jeg for å vekke jentene. Så kom jeg inn på kjøkkenet og ble stående som et eneste stort spørsmålstegn - for der viste klokkene 5.45. Da var det ei som fikk det travelt med å sjekke telefonalarmen - og søkke ta, jeg hadde faktisk prestert å stille den på 5.30 og ikke 6.30!
Det skal sies til mitt forsvar at jeg var dødstrøtt i går kveld og ikke på nett i det hele tatt.
Jentuten la seg gladelig ned igjen - ikke det mest populære å stå opp om morgenen. Og mor fikk en date med PC'n. Har en del som må ryddes og ordnes etter tur i helga, men det kan jeg jo ikke begynne med nå og forstyrre heeeele gjengen. Det må nok vente til ETTER at skolebussen har kjørt ;)
Ha en herlig mandag!