tirsdag 12. januar 2010

Hverdag...

...det var tøft å komme tilbake i rutinene etter en lang juleferie - slitsomt både for små og store å måtte stå opp tiiiidlig om morgenen igjen...
Jentutten (spesielt Vivildtuppa) må nærmest hales ut av sengene sine - ut av den varme dyna!
Særlig til venner er de ikke heller - lunta er superkort på begge to.
Og - det tærer også på meg. Er ikke alltid like lett å holde maska når de begynner å kjekle... :(
Kjenner at jeg senker skuldrene en del hakk når de har kommet ut av døra - og da senker roen seg i huset.
Gudene skal vite hvordan det skal bli til høsten - når jeg skal begynne å jobbe igjen - gaaaaah, tør nesten ikke tenke på det...

I går kveld hadde jeg ekstremt behov for stillhet.
Da tok jeg med meg "Boktyven", som jeg fikk til bursdagen min - og gikk til sengs (før kl.21...) Det gjorde godt!
Ønsker alle mine bloggvenner en god dag :)

Ingen kommentarer: