torsdag 3. desember 2009

Give-away...en snartur innom bloggen...

... ble som vanlig litt lengre enn antatt... I går startet jeg på et gedigent ryddeprosjekt i gang og garderobe. Tømte alt som var i skuffer og skap. Fremdeles er ikke alt på plass. Og jeg skulle starte resten av ryddingen etter frokost i dag, men nå sitter jeg her da :)
Fikk så koselige kommentarer fra Elin (ScrappySmile) - så da måtte jeg selvsagt innom henne og si takk ;)
Ellers står pizza på menyen i dag. Ja, ikke så spennende å scrappe om - men da tok jeg turen innom Trine og den fristende matbloggen hennes.
Hun hadde for en stund tilbake lagt ut oppskrifter på noen aldeles lekre pizzaer.
Da jeg entret bloggen hennes, ventet det en hyggelig overraskelse.
Hun gir bort et gavekort på 400,- til en heldig vinner på selveste julaften.
Ta en tur innom bloggen hennes og benytt deg av sjansen til å vinne du også :)

http://trineblogg.blogspot.com/
Da kommer du til herligheten ;) Nå skal jeg fortsette prosjekt rydding, kjedelig, men så herlig når jeg endelig blir ferdig. Kos deg denne nydelige desemberdagen :)

8 kommentarer:

Camilla sa...

Kjenner til den siden, masse gode middagstips å få der!

Lykke til med ryddingen =)

Anonym sa...

Enig, det er en bra blogg! Fin blogg du har også da! :)

Som mine dager er sa...

Takk for tipset om Trines matblogg. Absolutt verd et besøk ;-) Artig å komme på besøk til en trønder også - må bare få takke deg for hyggelig kommentar inne hos meg.

Kos deg i førjulstiden Linda.

Klem fra Marit

No.15 sa...

Ryddig er ikke akkurat veldig gøy, men så deilig det er etterpå når det er ryddig og fint. :)

klemmer

Lise :)

Brit Strikkenerd sa...

Gjennkjennede det å starte med gedigent ryddeprosjekt og at det tar lengere tid enn planlagt , men så blir det ofte bra til slutt.
Det regner jeg med at det har blitt hos deg også nå:)

melis sa...

God morgen :)

Det er apselut ikke for sent ønske seg header ;)
Vil du ha en juleheader? Hvilke farger liker du/har du lyst på på den?

Håper du får en koselig 2. søndag i advent - nå går dagene fort!

M:)

MissMette sa...

Hei Linda
Ja, er innom matbloggen til Trine jeg også, så utrolig mye godt hun lager. Er ikke så flink jeg da, men er bare fristende og inspirerende og se alt det gode hun lager… Du er virkelig kreativ, syns scrapbookingen dine er fantastisk flotte. Har fått ryddet jeg også… masse.. Phu!!! Det er såååå mye som skal gjøres før jul!!! men kjekt å få det gjort også da :o) Ønsker deg en riktig fin søndag og adventstid. Klem fra Mette

PS! Jeg har giveaway hos meg, koselig hvis du har lyst å være med :o)

Åpent^hus sa...

:) kjenner meg igjen i det å havne opp i ryddeprosjekter uten helt å planlagt det. men gud så deilig når ting blir i orden! håper du ble fornøyd. I går rydda jeg så gjesterommet ble beboelig. Nå leter jeg etter ny giv til nytt rydde/kaste/gi vekk-prosjekt! :) Ha en fin kveld.