tirsdag 1. desember 2009

I dag er det 1. desember...

....og fornøyde jentutter åpnet kalenderne sine i morges. Natterangleren fikk også sin pakke, men kastet den i gulvet. Han gliste derimot da jeg hjalp ham av med papiret - inni lå en liten julebamse :)
Jeg har fått scrappet litt både i går og i dag - henger etter som CT for Honey Designs - har hatt mer fokus på jul i huset ;)
Her er noen LO'er jeg har scrappet + noen bilder fra lørdagens juleverksted:




Alle disse LO'ene er laget med kit av Honey Designs - du finner dem på digiscrapbooking.ch.


Nå skal jeg og Natterangleren få i oss litt mat og så skal vi ut og leke oss i snøen.
Ønsker alle en trivelig 1. desember :)

7 kommentarer:

Camilla sa...

Så fine LO'er =)

Kos dere i snøen! Her er det dessverre ingen snø, 0grader og kaldt.. men typisk, ingen nedbør....

Lunalei ;-) sa...

Hei!
Har vært inne her og legger igjen et lite spor! Så mye fint du lager!!!
Klem fra Lunalu

Veronica's hus sa...

Hei så flink du er da!
Alltid så gøy og se hva andre lager og få inspirasjon.
Jeg har alldri scrappet, men har hatt lyst tl det lenge.. kanskje tl neste år:)

Riktig fin adventstid til deg:)

Lena sa...

Se der ja - der er tørken over bittelitt??? Jeg orker ikke engang tenke på å åpne PS - siden jeg har virus jeg ikke får vekk... Og jeg som har sååå lyst å scrappe noen Thailandbilder!!! Jaja.

Scrappy Smile sa...

Sååå flotte juleverkstedting som ble lagd da!!! Og jeg bare elsker de LO-ene der - de er fantastisk flotte!!! Og jeg syns den LO-en din med Honey Designs kit "Waiting For New Moon" var så flott og reflekterte kitet på en så flott måte, at bare pga den LO-en så kjøpte jeg kitet og det er jo nyyydelig da!!! Knallbra jobba og herlig blogg som oser julestemning! Skikkelig koselig!!! Klem-klem :-)

Scrappy Smile sa...

Jeg har forresten valgt 6 stk å gi awarden videre til, og selv om jeg har fått den av deg så vil jeg gjerne gi en til deg og. Siden du har en så herlig blogg!!! Det er derfor du får den av meg, ikke fordi du gav meg en altså... :-) Har ofte tenkt at du hadde fortjent en sånn, men har lissom aldri visst om det bare er å starte med å gi en sånn award eller om man må få en selv for å gi... Uansett, nå har du to!!! Og jeg har lagt igjen 3 lange kommentarer på bloggen din på bare kort tid - lol!!!

Else Marie sa...

heia!!

Flotte lo'er og masse anna fint du har lagd også.
Prøver å ta en blogg runde og ser mange er i rute til jul.
her er det 4 uken med sjuke, så jeg håper vi snart er friske igjen!