lørdag 31. oktober 2009

Happy Halloween!

I dag er muffins bakt, mtp eventuelle besøk av småmonstre i kveld. Man vet jo aldri.
Gresskaret er hult ut og pynter opp i vinduet og godtet står også klart.

Eneste aberet i dag er at jentene har vært praktisk talt i strupen på hverandre heeeele dagen :(
Fikk tilslutt nok og tok med meg Asgeir ut i tåkehavet og plukket mose og blad til pynt.
Tok også en liten tur innom Nina og fikk servert kaffe og sett på de nyyydelige julegavene hun har strikket. Så ringte Sigrid og etterlyste meg. Hun og Vivild ventet på meg og var ferdige med å krangle...
Dro da hjem etterhvert - muffinsene måtte jo få litt pynt.
Asgeir sovnet temmelig kjapt da vi gikk hjem. Kjekt at han får hvilt seg før vi skal på Halloweenfæst på grendahuset. Må vel ut og vekke ham snart :)
Da ønsker jeg dere alle ei artig Halloween-feiring!!!

1 kommentar:

Camilla sa...

Håper dere koser dere på Halloweenfeiring =)

Forresten, hvor mange sko er det snakk om? Den vi har fra Jysk, kan stables mange i høyden så det er utrolig kjekt. Men det er egentlig den eneste skohyllen jeg har sett som kan stables og som da rommer masse sko....

Fortsatt god helg!

Klem fra meg.