mandag 12. oktober 2009

CT-member for Honey Designs :)

Helt utrolig - jeg har blitt medlem på CT'et for Honey Designs.
Sjekk ut bloggen hennes - hun er en flink designer på bare 17 år!
Da hun annonserte CT-callet, hadde jeg en PC som hadde kræsja fullstendig (takket være Sigrid - men det var like bra, for PC'n var fullstendig rensket og rask som fy da jeg fikk den tilbake;))
Så, jeg rakk aldri å levere en søknad.
Men, jeg hadde scrappet med de herlige Twilight-kitene hennes og sendte henne LO'ene mine.
Og da tilbød hun meg en plass på CT'et hennes.
Herlig!
Så, nå er jeg ganske travelt opptatt med scrapping fremover. Har 4 kit hvor det skal scrappes 2 LO'er av hver.
Har fått scrappet en - og det er denne:
Kit'et heter Flashing Lights of the Big Cities og kan kjøpes på Digiscrapbooking.ch

Ingen kommentarer: