søndag 3. januar 2010

Tilbake til den blå hverdag...

...ja, for særlig grå er den akkurat ikke ;) (Rekker aldri å få en kjedelig stund med gjengen min)
I dag har jeg bakt en svær ladning Pesto- og Chilisnurrer til bursdagsgjestene.
(Natterangleren og jeg fyller år på tirsdag - og da må vi ha maten klar til sultent godtfolk)
Tuppene begynner uken med planleggingsdag - så da må jeg prøve å finne på noe lurt med dem i morgen - de begynner å bli temmelig modne for skolestart igjen, på godt og vondt...
Nå har juletrefesten på grendahuset begynt.
Kaill'n skal være nisse - så han var selvskreven gjest. Jentutten ble også med - håper det hjelper på søskenkjærligheten å treffe andre barn...
Natterangleren og jeg ble igjen hjemme - nissen er ikke akkurat yndlingsfiguren hans. Og han var temmelig sliten og trøtt, så han sovnet i sofaen rett etter at gjengen kjørte.
For hans del skal det også bli godt å få alt på stell igjen, mtp en noenlunde "skikkelig" døgnrytme.
Nå skal jeg en tur på kjøkkenet og få gjort unna litt rydding der, før Natterangleren skal vekkes til natta ;)
Ha en trivelig kveld - og til alle dere der ute som skal på jobb i morgen - nyt den siste dagen i juleferien.
Klæm

2 kommentarer:

Camilla sa...

Ønsker deg en god ny uke *klem klem*

Else M@rie sa...

Disse såg riktige gode ut!
Skulle lagd litt til fryseren jeg også,får prøve å få til noe denne uken!

Ha en flott uke!!