lørdag 30. januar 2010

Årets elgfest går av stabelen i kveld :)

En av de store fordelene med å ha en elgjeger til kaill, er når vi inviteres til årets store lag.
Da kokkelerer jegerne, mens fruene får ankomme til dekket bord.
Vi oppvartes og underholdes og får servert et aldeles utsøkt måltid. Er det rart at jeg gleder meg?

Hola Amigos av Honey Designs @ digiscrapbooking.ch
Mamma og pappa kommer og passer englebarna.

Bring Some Color To Your Life av Honey Designs @ digiscrapbooking.ch Template 3 av Christaly
Det blir forøvrig en rolig kveld, for Sigrid skal delta på Trøndersk Mesterskap i morgen.
Jeg har også tatt meg selv grundig i nakkeskinnet og fått scrappet en del de siste dagene. Det er jeg godt fornøyd med. Da er jeg forhåpentligvis over den verste scrappetørken i denne omgang.
Hjerte og stifter fra Waiting for New Moon av Honey DesignsBakgrunn (farget om) fra Always and Forever av Honey Designs
WordArt av RedElf
Kit Hola Amigos av Honey Designs Template 9 av Scrapsvoyages
I dag fikk vi også en herlig forsmak på at vi definitivt går mot lysere tider.
Da gjenstår det bare for meg å ønske dere alle en god og positiv helg - kos dere med de dere er glade i ;)

2 kommentarer:

Lena sa...

Håper dere koste dere masse!!!
Ser du har vært flink og scrappet også - neimen ikke dårlig! Har noen scrappesider på lur jeg også. Nytt kit er også under arbeid!

Ønsker deg og dine en finfin søndag. Vi skal visst både på leke-lusnjbesøk pluss at vi da antagelig skal ut og besøke Emilie-pappaen til middag (TO helger på rad??? Hmmm...)

No.15 sa...

Så flotte LO`er . Scrappetørke ja, synes jeg er midt i en. Eller kortlaging, det er jo det det går mest i her. MEN, med litt nyt stæsj i hus, så går nok den tørka fort over ;)

Hadde dere en fin kveld da?

KLEM