onsdag 22. september 2010

Tilbake i den virkelige verden...

...siden jeg begynte på jobb igjen, har RL virkelig tatt mye av min tid ;) Godt å være tilbake til mine flotte medarbeidere!
Det blir ikke så mye kvalitetstid i Blogglandia lenger...men i dag har jeg tatt turen innom mange blogger. Så fant jeg vel likeså godt ut at jeg kunne skrive noen ord her inne også.
Hverdagen er hektisk - og det var jeg forberedt på. Det er utrolig hvordan jeg får den berømte tidsklemma til å bli mindre stram ved å planlegge.
Gosj, nå er jeg virkelig blitt voksen!!! (selv om fristelsen til å utsette til i morgen til stadighet er tilstede)
Dagen i dag er bare rolig - jeg er hjemme med Asgeir. Han koser seg og ser på TV, mens jeg har fått scrappet :)

Kit Pour Papa av Boudinette, Template Box Fun 2 av Cathjas Designs

Kvelden byr på foreldremøte på jobb og korøvelse. Nå skal jeg surfe videre på nett og hente inspirasjon til matpakker. Er masse lekkert å se på ;)
Har du noen favoritter???

Ønsker alle en herlig dag! ♥

3 kommentarer:

Camilla sa...

Så koselig å høre fra deg igjen! Du er savnet her inne, det skal du vite. ♥
Ja det har skjedd mye inne hos meg. Vi koser oss masse, og innkjøpene har begynt for fullt. Terminen er i mars, men det er mye som skal ordnes... og med en samboer som er travelt opptatt på jobb fremover så benytter vi tiden nå.
Stor klem fra meg ♥

Karna sa...

Tiden flyr avgårde... Mye jobb å male kjøkkeninnredningen, jeg brukte en helt påske på å male...enda er det noen innvendige skapdører som mangler litt...utsatt på ubestemt tid...

Brit Strikkenerd sa...

Hm, ja det tar litt tid å komme inn i rutiner med jobb, barn, fritid etter en stund på hjemmefronten. Synes overgangen fra ferie til skolestart er like overveldene hvert år - og det tar en 3 uker å komme i gang- så nå begynner det endelig å gå mer på skinner.
Trivelig at du tok deg tid til å skrive litt - og nydelig bilde du hadde scrappet:)