fredag 7. mai 2010

Kom mai...med give-away og gode ord :)

...endelig kom våren til Trøndelag (og den har vi jammen ventet leeeeenge på - den siste snøen har fremdeles ikke forsvunnet fra plena mi!)
Dagene går i ett for tiden - får liksom ikke sukk for meg før det er sent på kveld ;)
Det er under tre måneder til jeg skal tilbake på jobb igjen - og da går vel dagene enda raskere - hvis det da overhodet er mulig!

Nå må dere ta en tur innom søte Camillas blogg. Hun har en give-away med de lekreste premier ;P

Det er alltid så koselig å besøke bloggen til Camilla og hun deler gjerne sine ideer med oss :)
Tusen takk, Camilla ♥

Overrasket meg selv ganske bra her om dagen også, da jeg presterte å scrappe en LO av kit'et The USA av Honey Designs.

Sigridtuppa og jeg var på shopping for å finne joggesko til Oslo-tur. (Hun og papsen er på Norsk Militær Tattoo i helga, sammen med skolekorpset.)
Da ble det en OnePiece på tuppa også - noe hun var strååååålende fornøyd med.
Er ganske så populært blant jentene i klassen for tiden (synes hun ser ut som en Teletubby i alt for store klær, hihi)
Vivildsnuppa har vært hjemme med feber i dag - så vi har holdt oss inne i finværet...
Håper hun er i bedre form i morgen.
Ønsker alle en riktig god og framsnakkende helg ♥

3 kommentarer:

Camilla sa...

Takk for gode ord vennen!

En teletubbie *fnis* Ja når du sier det ser det faktisk litt sånn ut.
Jeg har ikke fått meg til å kjøpe det, joda ser praktisk ut og deilig å daffe rundt i inne, men jeg ville nok sett ut som en gigantisk fullsize teletubbie i noe sånt ;)

Ønsker deg en god helg!
Stor klem fra meg.

Lena sa...

Lekker lo!!!
Helt enig med deg ang. daffedressene - det er IKKE noe jeg ville trekke i... Mulig om jeg var skikkelig syk og forlot sengen et øyeblikk??? Det er i slike settinger jeg faktisk skjønner at jeg er i ferd med å bli "voksen". Gruff...

Ha en glad helg - og NYYYT været!

Klems

MissMette sa...

Hei Linda
Kjempe flott scrapping du har laget... Titter innom for å takke for koselig hilsen og gratulere deg med dagen - ha en flott 17. mai feiring.. Klem fra Mette