tirsdag 17. mars 2009

Bloggen begynner å ta form...

Ja, for nå har jeg mekket alt selv her, og må vel ærlig innrømme at jeg er aldri så lite fornøyd ;)
I dag har Vivild, Asgeir og jeg vært på barselstreff - og det er så koselig å treffe gjengen!
Ungene storkoser seg - og det gjør vi voksne også!
Har fått vasket og ryddet litt i dag også, men føler at jeg aldri blir helt ferdig...
Stian er fremdeles syk, og nå begynner jeg å bli lei. Vil at han skal bli frisk igjen slik at vi alle kan komme i normal gjenge!
Scrappemotivasjonen glimrer også med sitt fravær. Håper bare det skyldes alt stress her på hjemmebane for tiden.
Jeg var så utrolig heldig og vant et kit "Promise of Spring" av KjerstiAC på DS.
Skal se om jeg er våken nok til å ta en nærmere titt på det i kveld og se om jeg får lyst til å scrappe noe da.
Det er noe av det nyyyydeligste jeg har sett - falt pladask for det!

Asgeir sovnet i bilen på tur hjem fra treff i dag. Skal gå ut og sjekke om han sover søtt enda :)

Ingen kommentarer: