torsdag 8. januar 2009

Nytt år - nye muligheter...

...ja, sikkert!!! Det er så enkelt å lage nyttårsforsetter, men atskillig verre å følge dem opp.
Så, dette har jeg gitt opp ;P

Regnet pøser ned - nå er det herlige kjøreforhold. Kjekt å sitte i sofaen under godpleddet og høre på regnet.
Tror jeg skal tilby Stian å ta Baleno'en i morra. Jeg og ungene kan holde oss hjemme i drittværet!

Har en aldri så liten intensjon om å rydde ut jula, men det tar jammen meg tid. All julepynten står på spisebordet - klart til å pakkes ned. Men, juletreet og juletrepynten står like støtt i hjørnet sitt.
Kvier meg litt til å plukke ned pynten - blir så tomt i stua da.....

Asgeirs ettårsdag gikk av stabelen på mandag. Da var det en liten kar som var i storform!
Koste seg med kake og sjarmerte gjestene i senk :)
Fikk god hjelp av søstrene sine til å pakke opp gavene.
På lørdag er det Stians tur. Har kjøpt inn kakebunn (som den gode husmor jeg er...) og gelé. Får vel hjelp av Vivild i morgen, tenker jeg.

Nå skal jeg sette meg ned å scrappe litt. Barna er i seng og Stian er hos Øyvind. Stille i huset nå - hører bare regnet som plipper og plopper - og biler søm spøler seg opp bakken....

Ingen kommentarer: