tirsdag 27. oktober 2009

Noen ord i regnet...

...ja, for i dag regner det... Den fine nyvaskede bilen er ikke riktig så fin lenger... (men den trengte så sårt en shining før dåpen på søndag)
Og det gjør ikke saken noe bedre at vi bor på landet, med grusveier og hele pakka :/ Men, men, sånn er det nå engang.
Asgeir sov natta over for tredje gang på rad *Bank i bordet*
Klokka 6 sto han glad og fornøyd i senga med traktorboka i den ene hånda og mobilen i den andre.
Dårlig matlyst på ham til frokost - han er litt varm i dag, men humøret er det ingenting å si på.
Akkurat nå sover han dupp på sofaen. Jeg fikk det en anelse travelt da jeg fikk beskjed på morgenen her at det var ønskelig at jeg skulle lage plakat til grendalagets Halloween-feiring på lørdag. (Og den skal selvsagt publiseres og henges opp i dag også...)
Så, i full fart ble den slik:
I år er det nok bare barna som feirer Halloween - jeg skal være med på varetelling på søndagen, og da er det nok ikke særlig lurt å feste til langt på natt dagen før ;)
Jeg får bli med barna på deres fest og tenne noen lys i gresskarene når vi kommer hjem på kvelden.
Ha en herlig dag!

2 kommentarer:

Lise ♥ Hverdagsglimt og Kreativiteter sa...

Hei. takk for hilsen. Det varmer. :)

Så fin blogg du har, og et par likhetstrekk ser jeg jo også det er her. Digi scrapping, pedleder...ja permisjonen er jeg ferdig med for denne gang men lillepia er ikke mer enn 15 mnd. :)

Kommer innom her igjen. :)

Klem

Lise

susan`s side sa...

Kos deg masse på fest og den invitasjonen var kjempefin