fredag 8. mai 2009

Har jeg gapt over for mye nå, mon tro???

Ja, for tror dere ikke at jeg presterte å melde meg på NDIDDS, Designs in Digitals årlige designerkonkurranse???
Designer, jeg?? Nei, har vel egentlig ingen slike ambisjoner, det er bare det at jeg synes det er sinnsykt artig å leke med Photoshop og se at jeg får til et slags produkt, hihi.
Og, det er ikke småtterier - 5 uker med designing, midt oppe i verste vårstria...
Men, jeg kunne ikke bare la være - tar det som læring på veien.
Her er mitt bidrag til uke 1 - så nå er det bare å laste ned, for den som ønsker det :)
Happy Scrap!

http://www.justdigilayouts.com/shoppe/index.php?main_page=product_info&cPath=35_37&products_id=132?digifree

2 kommentarer:

cathja sa...

Så morsomt da Linda!! Må jo gripe sjansen når den byr seg og når inspirasjonen er tilstede! Skal bli spennende å følge med fremover :)

Lena sa...

Kult Linda!!! Det er bare å smelle til!!
Tro det eller ei, men jeg gjorde akkurat det samme som deg, meldte meg på en lignende konkurranse. Og tror du ikke jeg dro i land hele seieren????!!! Dessverre så var det under en "dårlig" periode med mye betennelse i armen, så jeg måtte si fra meg hele greia.
Men cluet er: ikke vær redd for å prøve deg!!!! Masse lykke til!!!