onsdag 22. april 2009

Et nytt kit under oppseiling...

...en liten forsmak
...snakker om å være produktiv for tiden. Cathja har fått meg hekta på photoactions og Lena er en designer som ikke ligger på latsiden, hihi.
I dag ryddet jeg litt på kottet til Sigrid, og kom over et aldeles herlig bilde hun har malt.
Det ble utgangspunktet for mitt neste prosjekt - det var altfor flott til å ligge der og bare støve ned.
Jeg scannet det inn og dermed var første bakgrunn til kit'et ferdig :)
Sigrid fikk se bildet og ville veldig gjerne henge det opp på veggen sin.
Det klør i fingrene etter å fortsette på kit'et.
Vivild hadde besøk av Hannah i dag - bestevenninna - og de to kooooste seg sammen.
Etter middag gikk vi ut.(og lot koppvask være koppvask...) Asgeir synes det er stor stas å utforske omgivelsene.
Egentlig burde jeg vel ha ryddet kjøkken nå, men det går ingen steder - jeg finner igjen det i morgen ;)

Ingen kommentarer: