fredag 28. november 2008

Fredag...


I dag var det planleggingsdag - og jeg og tuppene bakte kolakaker og kokosboller.

Parabol ble også montert - og jubelen sto i taket da jentene skjønte at Disney-channel var innen rekkevidde!

Stian er fremdeles syk, men heldigvis ingen infeksjon. Må bare ta tiden til hjelp...

Så, det ble ingen sangopptreden på meg i kveld - go Courage!!!

Nå skal jentene i dusjen og så er det leggetid. Jeg skal trykke fjernkontroll i kveld ;)
Credits:
Template from Freedigital Scrapbooking
Kit Girlfriends by Dynamis


1 kommentar:

cathja sa...

Så kult da! Blir morsomt med parabol til jul tipper jeg! (Skal se du blir svett i fjernkontroll-hånda etterhvert) Har viasat vi også, og jeg gleder meg til julefilmene! Har forresten linket tilbake til bloggen din :)Får håpe mannen din blir snart frisk, er ikke noe morsomt når ens nærmeste er syk.. Klem