torsdag 27. november 2008

Nissevekking og syk kaill...

Ja, i dag ble Knærten-nissene høytidelig vekket.
Vivild hadde gledet seg lenge til denne dagen. Det var stor stas å treffe vennene sine igjen.
Turen gikk oppi skogen - og der var både nisser og TV-team. Så, nå blir vi vel kjendiser ;)
Tilbake i barnehagen ble det servert nissegrøt. Vivild hadde ikke lyst til å bli med hjem igjen.
Stian er blitt dårlig. Orker ingenting - absolutt alt er en eneste anstrengelse. Han mistenker nok en infeksjon. Slapp ikke unna denne runden heller...
Han skal til legen i morra for å få det bekreftet.
Dermed blir det ingen koropptreden på meg i morra kveld.
Håper å få med meg kirkekonserten på søndag - da skal jeg jo synge solo også... ett vers av "Det lyser i stille grender". Har ikke sagt det til familien - ville at det skulle bli en overraskelse...
Jeg HATER at Stian er syk - dette takler jeg bare dårligere og dårligere...

Ingen kommentarer: