søndag 20. februar 2011

Et lite livstegn :)

Nå har det jammen gått en liten evighet igjen siden sist jeg var innom. Og, da lå det en koselig hilsen fra MissMette og ventet på meg. Så, da måtte jeg ta turen innom henne og hilse på :)

Her flyr dagene unna, så nå i helga har vi virkelig prioritert familieliv.
I går var vi på isfisketur - utrolig koselig for hele gjengen. En sånn tur lever vi lenge på.


Kaill'n hadde lest om fiskevannet på nett og lovte fisk og solskinn...vel, en av to er ikke så verst da...
Asgeir fikk være med på å dra opp en ørret og gjorde store øyne da han så at den var levende.
Hi, hi, det kommer en del gullkorn i løpet av dagen.


Sola glimret med sitt fravær (litt surt da det var knallvær hjemme), men vi hadde en flott tur likevel!


I dag har kaill'n og jentutten tatt turen til Pirbadet, mens Asgeir og jeg skal kokkelere -
Saltkjøtt og kålstappe skal serveres i dag, med godt besøk av svigers :)

Ønsker alle en trivelig søndag

1 kommentar:

Camilla sa...

Så godt å høre fra deg!!! Du er savnet her i bloggverdenen =)

Stor klem fra meg.