mandag 19. april 2010

Personlige bilder


Jeg skrev i går om bildene jeg laget i Photoshop. Har rett og slett hermet etter Fru Fly - Heidi er en utroooolig kreativ sjel. Ta turen innom bloggen hennes - hun har også en give-away på gang (som trekkes 25. april)


Der er det mange lekre premier som frister.....

Det tok meg ikke lang tid å lage bildene - og jeg er imponert over at jeg allerede har fått dem i ramme ;) (har en del bilder som ligger og venter på innramming - alt til sin tid, hihi)
I dag står bl.a. brødbaking på dagsordenen - det har gått på kjøpabrød i lang tid nå. På tide med litt hjemmebakt.
Ha en hærlig mandag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei! Så festlig-jeg har også et sånt bilde av "kjærlighets synstest":) Vunnet i en giveaway hos Fru Fly! Verden er ikke stor! Følger bloggen hennes, og artig at du også har en blogg! Inspirerende:) God sommer! Klem fra Kristin Mjølhus (ny i Courage).