onsdag 30. desember 2009

Takk for året som har gått

Årets nest siste dag, og her sitter jeg inne og sløver. Skal innrømme at jeg er litt lei av julefestlighetene nå, så resten av året vil gå rolig for seg.
Leo Løvehode koste seg inne på julaften...
Stian og tuppene var ute i dag, mens Natterangleren og jeg holdt oss innendørs. Han snørrer og hoster og lever virkelig opp til navnet sitt for tiden...

So, ro, Lillemann......nooooooooooooot!!!
Når nyåret kommer, må vi ta oss et tak og se hvordan vi skal gripe an situasjonen...
Ikke vil han legge seg om kvelden, og når han er i seng, må han tviholde i hånda vår til han sovner.
Så sover han kanskje et par timer (hvis vi er heldige). Når han da våkner igjen, vil han opp i senga vår. Har tatt ham oppi, av hensyn til husfreden. Men, da er det også trangt om plassen.
Det må bli mitt nyttårsforsett i denne omgang - å finne en løsning på sovinga til Natterangleren.
Kom gjerne med tips ;)

Høytidelig pynting av juletreet

Sigridtuppa synes også dette er koselig :)

Da gjenstår det for meg å ønske alle dere et riktig godt nyttår - tusen takk for besøk og koselige kommentarer i år.
Klæmz!

10 kommentarer:

line sa...

Godt nytt år til deg også.

No.15 sa...

Heia! :)

Litt lei av julefestlighetene her også, men i morgen er det bryllup (ikke mitt nei) og på besøk til et vennepar. Men det er vel nyttårsfestligheter...*knis*

Sovetid ja, et ikke ukjent problem. Hvor gammel er han? Det er vel det med å være konsekvent. Ikke kommunisere for mye men allikevel gi tydelige signal på at nå er det leggetid. Lettere sagt enn gjort, I know. :)

Kos dere i morgen og godt nyttår.

klem

My home is my Castle sa...

Vil få ønske deg og dine et riktig Godt Nytt År !!
Jeg gleder meg til å følge deg videre :)
Takk for et flott bloggår og tusen takk for alle de gode hilsenene du legger igjen hos meg . Jeg setter så utrolig stor pris på dem :)
Nytt år og nye muligheter...
Nyttårsklem fra Kari

Scrappy Smile sa...

Sååå herlige bilder!!! Jeg har ikke så mye erfaring med småbarn som ikke vil sove, så kan ikke hjelpe så mye der dessverre. Men håper virkelig dere får en forandring der i alle fall! :-)
Ha en herlig nyttårsfeiring!!!

susan`s side sa...

Godt nytt år!
Har dessverre ingen tips ang soving, Ingrid sover veldig ofte i vår seng men hun sovner iallfall selv og sover senga enten det er vår eller hennes.

Sjarmerende GJENBRUK sa...

Et riktig godt nytt år til deg og dine!
Klem far Hanna

Camilla sa...

Håper dere får en fin nyttårskveld =)

Så blogges vi når året er blitt 2010!

Klem klem.

Hulda sa...

Så flott header du har laget deg. Likte den skikkelig godt! Fin tittel på bloggen din også. Man har jo ei stille stund når man setter seg ned ved bloggen.

Fine julebilder! Skal selv ha julepynten ei uke til, så blir det rydding og januarstillhet i huset.

Trine ;) sa...

Tusen takk for koselig kommentarer på matbloggen min! Ønsker deg et riktig godt nytt år!

Trine ;)

Frk. Fosli sa...

Hei =)

Måtte lese meg litt bakover i koselige innlegg her, men havna på dette når det skulle kommenteres. Magiske juletrepyntebilder du viser frem:)
Jeg har kasta ut jula i dag, og føler meg egentlig mer enn ferdig med julepynt i denne runden, men disse bildene ga likevel en god følelse :)

Håper 2010 blir et supert år for deg og familien!