tirsdag 24. november 2009

Nå er sviblene i butikken...

...og i utgangspunktet er det noe jeg ikke kjøper til jul. Men, nå kunne jeg bare ikke la være, etter å ha besøkt diverse blogger og fått inspirasjon :)

...og jeg synes nå denne ble litt dekorativ da - den fikk plass i en stor tekopp som aldri er i bruk (fordi teen blir så fort kald) Hadde mose i en dekorasjon fra før, men ikke nok, så nå sitter jeg her og venter på at regnet skal avta slik at jeg kan husje meg ut og sanke både mose og kongler. Natterangleren har nok ingenting imot å bli med, han er ikke redd for regnet :D

3 kommentarer:

Camilla sa...

Kjempe fint! Har også paner om noen svibler til jul... har kanskje ikke verdens mest grønne fingre, men det går vel på ett vis ;)

Ha en fin dag!

susan`s side sa...

Så nydelig, svibler er min favoritt blomst. Gardinene mine har jeg forresten kjøpt på Hemtex, der har de masse fint. Kjøpte de i fjor før jul de hadde 50% på alt og jeg fikk 4 lengder for 200,-, var som å få dem

Creative By Helena sa...

Heisann! Så kjekt du har svippet innom min blogg da. Så fin tittel du har på bloggen... ja det er virkelig vår lille stille stund ;-) Og så fin bakgrunn!

Svibler er jo så fine til jul da, og så lukter de jo kjempe godt!!

Ha en fin dag!!