fredag 27. november 2009

Et lys imot mørketida...

...er en av sangene Courage skal synge på konsert på søndag. Gleder meg - det er en egen stemning å synge i kirka.
Denne dagen har gått med på baking, baking og atter baking. Mange sorter er i boks nå, men jeg må helt sikkert til pers igjen ganske snart - kjeksene får virkelig føtter å gå på her i huset ;)
Etter å ha ryddet og vasket på kjøkkenet (dette er virkelig den kjedeligste jobben...) fant jeg frem Norgesglassene mine, limpistol og annet stæsj og laget lyslykter på 1-2-3



Nok en gang har jeg hentet inspirasjon fra Husfruas Memoarer - hos henne er det førjulsstemning i bøtter og spann for tiden :)
I morgen står juleverksted på planen. Hvis alle kommer, blir vi vel 13(!) til bords.
Gleder meg - og nå skal jeg forberede siste rest.
Ønsker dere alle en koselig fredagskveld :)

3 kommentarer:

Camilla sa...

Så koselige lyslykter, utrolig hva man kan få ut av norgesglass.
Synger du i kor?

Klem fra Camilla.

No.15 sa...

Oi, de ble utrolig flotte. Skikkelig stemningsfullt.

Jeg har ny blogg - samme navn. Og det er noe til deg der. :)

klem

Lise

Frk. Fosli sa...

Disse var veldig fine! Åh, det er så deilig at adventstiden er her :)

Tusen takk for besøk og rosende ord! Kjempehyggelig at du vil komme innom igjen. Hvis du skulle ønske deg et brett veldig, så får du ta en tur innom blogshopen min også :)

Ha en strålende søndagskveld!