onsdag 25. mars 2009

ENDELIG!!!

Nå begynte jeg å bli virkelig bekymret for bloggen min her...
Fikk trøbbel sist uke - da fikk jeg plutselig ikke logget inn på bloggen - og heller ikke kommentert andres blogger.
Men, i dag - omsider - kom jeg meg inn igjen - så nå er det full virksomhet igjen.

Status:
Sykdom og sykdom har vi hatt vår dose av nå, synes jeg.
Stian er omsider i gjenge igjen - etter nesten 2 uker hjemme fra jobb.
Omgangssyken har besøkt oss - og heldigvis dratt igjen.
Jeg har bare et snev av halsvondt og vondt i ørene - nå gjenstår bare å få Asgeir helt frisk. Tror han har litt vondt han også, stakkar.
Feber i går kveld og i dag, men humøret er heldigvis litt bedre :)
Satser på at vi er ferdige i denne omgang - ute skinner sola - og jeg gleder meg til påske!

Ha en fin-fin dag :)

Ingen kommentarer: